Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε για τη νέα εφαρμογή εξυπηρέτησης πελατών που παρέχει ο ΔΕΔΔΗΕ
μέσω της ιστοσελίδας του: https://apps.deddie.gr/ccrWebapp/

Η εφαρμογή έχει δημιουργηθεί για την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση των πελατών ρεύματος, χωρίς να
απαιτείται η φυσική τους παρουσία στα κατά τόπους καταστήματα του ΔΕΔΔΗΕ.

Γενικές Πληροφορίες

Τα είδη των αιτημάτων που μπορούν να υποβληθούν ηλεκτρονικά, εμφανίζονται παρακάτω (τελευταία
εικόνα). Εξαίρεση αποτελούν οι ΥΔΕ (Ηλεκτρολογικά Σχέδια), καθώς απαιτείται και η φυσική παράδοση των εγγράφων (προς το παρόν).

Τα αιτήματα εξυπηρέτησης αφορούν σε αιτήματα διαχείρισης ή τροποποίησης μιας παροχής, καταχώρηση ενδείξεων κτλ. και όχι σε δήλωση βλάβης ηλεκτροδότησης.

Η Χρήση της εφαρμογής παρέχεται δωρεάν, σε αντίθεση με τις κλήσεις προς το 11500, και ο χρόνος
απόκρισης είναι βελτιωμένος.

Ακολουθούν σχετικές οδηγίες για την δημιουργία ηλεκτρονικών αιτημάτων

 

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *